TripAdvisor - důležitý pomocník pro hotely
TripAdvisor je velmi oblíbená webová stránka, kde uživatelé sdílejí své zážitky a dojmy z hotelů, restaurací a výletů. Je to skvělý nástroj pro správu recenzí, který pomáhá uživatelům vytvořit si obraz o hotelu.
TripAdvisor je dnes největší stránka pro cestovatele. Proto nebýt na TripAdvisoru není pro váš hotel možností.
TripAdvisor je důležitým prostředníkem mezi hotelem a zákazníky, díky kterému jste zákazníkům zase o něco blíže. Umožňuje také přístup k analytice, díky které můžete vidět, jak si váš hotel vede.
Zákazníci si před výběrem prohlížejí fotografie hotelu, čtou recenze od ostatních hostů a porovnávají celkové hodnocení hotelů. Proto je dle TripAdvisoru klíčem k úspěchu více kvalitních fotografií, odpovědi od vedení hotelu na recenze zákazníků a vyšší celkové hodnocení. Celkové hodnocení na TripAdvisoru se odvíjí od počtu recenzí, které dostanete. Proto využijte každé příležitosti, kterou máte a požádejte své hosty, ať sdílí své zážitky a dojmy. Vložte odkaz na TripAdvisor na své stránky nebo do emailu.
Reagujte na recenze! Na TripAdvisor se lze přihlásit za váš hotel a reagovat tak na názory zákazníků. Odpovědi by měly být krátké a vlídné. Vždy uživatelům poděkujte za jejich zpětnou vazbu. Nejlepší je reagovat jak na pozitivní tak negativní hodnocení a to v pravidelných intervalech. Recenze jsou skvělou cestou jak se dozvědět, co hosté zažívají a jak se cítí. Ať pozitivní či negativní recenze, je to důležitý zdroj informací, ze kterých se můžete poučit.
A chcete vědět, jak správně reagovat na zpětnou vazbu vašich zákazníků? Dozvíte se v dalším článku: Rychlý průvodce - jak odpovídat na online recenze