Připravte se, jaro je tu!
Jaro je tady! Dnes je jarní rovnodennost a je načase probudit vaše zákazníky ze zimního spánku. Zaujměte je speciální akcí, žhavými slevami nebo jarní soutěží.
Přinášíme svěží jarní marketingové tipy:
JARNÍ NABÍDKA - Povzbuďte zákazníky, aby jaro oslavili s vámi. Vytvořte speciální jarní nabídku dárkových poukazů a dejte ji jarní nádech. Propagujte ji na sociálních sítích, v emailech nebo ve vašem podniku.
JARNÍ VZHLED - Vašim propagačním materiálům vdechněte svěžest veselými jarními barvami.
JARNÍ ÚKLID - Udělejte si pořádek ve své nabídce dárkových poukazů. Projděte, zda zde nejsou zastaralé informace či nabídka.
V rámci jarního úklidu můžete nabídnout také slevy. Řekněte zákazníkům, že je třeba udělat “místo” nové nabídce.
APRÍL - Nezapomeňte na apríla a vytvořte vtípek, který pobaví nejen vás ale i vaše zákazníky. Sdílejte na sociálních sítích a získáte spoustu přízně.
VELIKONOCE - Velikonoční nadílka nemusí být pouze o barevných vajíčkách. Připravte zajímavé velikonoční poukazy a motivujte své zákazníky, aby k letošní pomlázce věnovali něco originálnějšího.
VYTVOŘTE SOUTĚŽ - Soutěže na sociálních sítích jsou velmi populární a pomohou vám navázat kontakt se zákazníky, zviditelnit značku a zvětšit seznam kontaktů pro emailing. Můžete například vytvořit fotografickou soutěž o originální velikonoční nabídku.
Popřejte zákazníkům krásné velikonoční svátky. Díky osobnímu přístupu se budou zákazníci cítit vyjimečně a vy podpoříte jejich dlouhodobou loajalitu. Pošlete jim velikonoční pohlednici třeba emailem nebo své důležité zákazníky odměňte malým dárkem či slevou na další nákup.