Současné trendy v marketingu  hotelů a restaurací

21. 10. 2016

Jak zvyšovat svoji úspěšnost a odlišovat se od ostatních? Je třeba zvolit vhodnou marketingovou strategii, která vám pomůže přiblížit se ke svým cílům.

Připravili jsme pro vás současné trendy marketingu, kterými vás budeme dále provázet a blíže seznamovat.

Současné trendy marketingu hotelů a restaurací:

  • Přímá on-line rezervace

Většina hotelů v současné době nabízí svým zákazníkům přímou on-line rezervaci, která se stala standardem, jelikož nabízí snadnější a rychlejší způsob rezervace. Přímou on-line rezervaci začínají využívat už i restaurace.

  • Mobilní verze webové stránky

Hledání na internetu dnes většinou začíná na mobilním telefonu. Proto responzivní webová stránka, která automaticky rozpozná a přizpůsobí se zařízení je dnes samozřejmostí.

S tím také souvisí mobilní e-mail marketing. Více jak polovina e-mailů je dnes otevřena na mobilním zařízení, proto je optimalizace elektronické komunikace pro mobilní zařízení velmi důležitá.

  • Video Marketing

Video Marketing je velkým trendem a nadále se bude jeho využití zvětšovat. Prezentace hotelového zařízení je velmi důležitá, jelikož má vliv na konečné rozhodnutí zákazníka. Video je vhodným prostředkem komunikace, který velmi dobře představí hotel zákazníkům. Prosteřdnictvím videa lze lépe zachytit náladu a detaily, které mohou vyvolat u zákazníka emoce a chuť dané místo navštívit.

Video je vaší marketingovou výhodou před konkurencí a dnes nedílnou součástí hotelového online marketingu.

  • Data a webové analytiky

Údaje o trhu jsou zásadní pro tvorbu značky a získání zákazníků. Ke zpracování informací jsou vhodné analytické nástroje, díky kterým bude vaše rozhodování založeno více na reálných datech než pouze na instinktu. Nejznámnějším a nejpoužívanějším nástrojem jsou např. Google Analytics.

  • SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Vyhledávače jsou navrženy tak, aby poskytovaly co nejužitečnější informace pro uživatele. Proto se ujistěte, že je webové stránky snadné pro zákazníky najít. To znamená, že obsah webových stránek by měl být aktuální a relevantní. Je důležité používat různé SEO techniky, jako vhodná klíčová slova nebo již zmíněné responzivní webové stránky.

  • Obsahový marketing

Obsahový marketing úzce souvisí se SEO, protože aktuální a relevantní obsah poskytuje zákazníkům přidanou hodnotu. Kvalitní obsah poskytuje užitečné a inspirující informace. Doplňte svoji webovou stránku kvalitním textem, fotografiemi a videem. Vhodným nástrojem obsahového marketingu je také blog. Sdílejte se svými hosty každodení dění prostřednictvím poutavých článků ze života hotelu nebo restaurace.

  • Sociální sítě

Propojení vaší webové stránky a sociálních sítí je klíčem ke zlepšení povědomí o značce a budování vztahů se zákazníky. Sociální sítě jsou dobrým kanálem pro propagaci událostí, speciálních nabídek a pro komunikaci se zákazníky. Lze také využít placených reklam, které nejsou příliš nákladné a můžou pomoci ke zviditelnění. Díky sociálním sítím lze velmi dobře cílit různé marketingové kampaně na různé zákazníky.

  • Remarketing

Remarketing je proces cílení e-mailových a reklamních kampaní na zákazníky, kteří již dříve navštívili webové stránky. Je to skvělý způsob jak budovat povědomí o značce a dokonce přivést návštěvníky na stránky zpět.

 

apple-camera-desk-office

 

Je známo jak je dnes online marketing důležitý a to zejména v oblasti cestovního ruchu. Správná marketigová strategie závisí na mnoha faktorech jako je sezónnost, zákazníci nebo rozpočet. Proto sledujte a analyzujte marketingové kampaně, aby jste mezi nimi mohli najít tu pro vás nejlepší.

A samozřejmě dnešním trendem je hlavně online prodej dárkových poukazů! Jaké výhody v sobě skrývá? Dozvíte se v článku: Dárkové poukazy - výhody pro vás  i vaše zákazníky.

Kategorie

Newsletter

Můžete nás sledovat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Working...