Fotografie,  důležitá část webové prezentace hotelu a restaurace

4. 11. 2016

Jedna fotografie vydá za tisíc slov a u webových stránek hotelových a restauračních zařízení to platí dvojnásob. V minulém článku jsme se zabývali problematikou videí a na to dnes plynule navážeme článkem o důležitosti fotografií pro váš hotel či restauraci.

Když potenciální host navštíví webové stránky, je třeba udělat správný první dojem a upoutat jeho pozornost. Fotografie patří k jedním z nejvýznamnějších faktorů, které ovlivňují zákazníky při výběru. Mohou návštěvníka buď přesvědčit či odradit od rezervace. To je důvod, proč je důležité zvolit správné fotografie pro vaše webové stránky.

Fotografie na webu by měli zprostředkovat zážitek, který hosté mohou očekávat během jejich návštěvy a seznámit je s prostředím zařízení.

Je jednodušší a účinnější prohlédnout si fotografii než číst dlouhé odstavce popisující hotel či restauraci. Fotografie umožňují předat zákazníkům velmi rychle velké množství informací, které by jinak museli zdlouhavě číst. Příliš mnoho textu na webových stránkách způsobuje nepřehlednost a může zákazníky odrazovat od jejich dalšího prohlížení.

 

Kvalita a atmosféra fotografie

Používejte vysoce kvalitní fotografie z velikým rozlišením.

Prostřednictvím snímků by návštěvníci webové stránky měli být schopni, bez čtení jejího obsahu, ihned pochopit účel stránky. Fotografie by měly působit pozitivně. Návštěvníci by měli chtít vidět více a dozvědět se více, což by je mělo vést k tomu, aby si prohlídli stránky a nakonec i osobně navštívili hotel či restauraci.

 

Zdroj fotografií

Jedním ze způsobů, jak získat fotografie pro webové stránky jsou fotobanky. Při využití fotografií z fotobanky se pokuste najít vysoce kvalitní fotografie, které budou ladit se vzhledem stránek, originálními fotografiemi a budou vhodné pro vaši cílovou skupinu.

Fotografie z internetových fotobanek, ať již placených či neplacených, jsou velmi užitečné pro vyplnění mezer v galerii. Nicméně, neměli by jste se na ně spoléhat až příliš. Vždy je lepší používat originální fotografie hotelu či restaurace jako primární zdroj pro webové stránky. Dodají vašim stránkám osobitost a jedinečnost.

Požádejte své hosty o sdílení jejich fotografií z návštěvy v hotelu. Můžete založit album fotografií pořízených hosty, které budoucím zákazníkům dodají důvěryhodnou představu o hotelu. Je to levná a efektivní metoda.

 

Fotografie místo tisíce slov

 

Typy pro vaše fotografie

  • Zahrňte obrázky hotelového interiéru a exteriéru, pokojů a hotelové služby.
  • Nezapomeňte na kvalitní fotografie chutného menu.
  • Zachyťte detaily, které přiblíží atmosféru hotelu či restauarace a výhody, které nabízíte.
  • Odlište se od konkurence. Buďte nápadití, originální a vtipní.
  • Používejte fotografie okolí. Nachází se vaše zařízení blízko populárních turistických míst? Využijte toho, jelikož destinace bývá jeden z hlavních důvodů, proč si lidé vyberou právě vás.
  • Nebojte se použít fotografie se zaměstnanci. Zaměstnanci jsou jednou z nejdůležitějších součástí hotelu či restaurace a vytváří jejich atmosféru, proto na ně nezapomínejte.
  • Velmi dobrou technikou předtavení prostředí je virtuální prohlídka Google Business view, která poskytne plně interaktivní prohlídku.


Nezapomínejte na důležitost fotografií na webových stránkách a věnujte jim patřičnou pozornost.

Kategorie

Newsletter

Můžete nás sledovat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Working...