Šest tipů na úspěšnou nabídku dárkových poukazů

5. 10. 2016

Prodej dárkových poukazů je skvělý způsob, jak zvyšovat příjmy a s naším eshopem Grandion je velmi snadný. Nicméně k úspěšnému prodeji je třeba vytvořit kvalitní a atraktivní nabídku.

Zde je několik tipů pro výběr správné nabídky dárkových poukazů:

  • Žádaná služba

Nabízejte kompletní balíčky vašich služeb. Projděte služby, které již nabízíte a vyberte ty nejoblíbenější. Přizpůsobte nabídky různým typům zákazníků, aby si u vás vybral opravdu každý.

  • Konkurence

Je důležité mít přehled o nabídce konkurence, včetně jejich cenové politiky. Vynikejte hodnotou a kvalitou služeb.

  • Kontrola a změna

Zákazníci mají rádi změny a jejich preference se mění s ročním obdobím a trendy. Průběžně je tak vhodné kontrolovat a obměňovat jednotlivé nabídky. Spokojeného zákazníka může zpět přilákat nová a zajímavá nabídka.

  • Jasně a srozumitelně

V případě nejasných informací si mohou zákazníci nákup rozmyslet. Nezapomeňte proto v informacích přesně uvést, co zákazníci s nákupem dárkového poukazu obdrží.

  • Nabídněte něco navíc

Zákazníky často zaujme nabídka nějaké slevy nebo bonusu. Odlište se od konkurence a nabídněte například šampaňské k večeří zdarma.

  • Využijte významných údálostí

Příležitostí k obdarování je v průběhu celého roku velmi mnoho. Ujistěte se, že je vaše nabídka dárkových poukazů vždy přizpůsobena důležitým událostem a ročnímu období.

Uvádíme ty nejdůležitější, na které by jste při tvorbě dárkových poukazů neměli zapomenout:

  • Narozeniny

  • Svátek

  • Vánoce

  • Svatební dar

  • Valentýn

  • Den matek, otců

  • Výročí

  • Dárek z lásky

  • Narození dítěte

  • Jako poděkování

  • a mnoho dalších

 

Tohle byla základní pravidla, kterými by se měl řídit každý, kdo chce úspěšně prodávat dárkové poukazy.

Kategorie

Newsletter

Můžete nás sledovat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Working...