Proč prodávat online?

12. 8. 2016

I přes velké rozšíření internetu stále mnoho hotelů, restaurací či salónů nevyužívá dnešní možnosti internetu, jako je online prodej dárkových poukazů.

Osobní prodej dárkových poukazů na recepci je dobrý nápad, jelikož stávající zákazníci mohou vyzvednout dárkový poukaz pro přátele nebo rodinu v průběhu návštěvy. Nicméně jak rozšířit dosah na zákazníky, kteří vás ještě nenavštívili, nebydlí v blízkosti nebo nemají čas či chuť zavolat?

Zákazníci jsou v případě zájmu o dárkový poukaz nuceni k dlouhým telefonátům, mnoha emailům nebo dokonce osobní návštěvě. Často si vzpomenou, že chtějí koupit poukaz ve chvíli, kdy není odpovědná osoba k dispozici, pozdě večer nebo o víkendu. To vše je odrazuje od nákupu a v průběhu dlouhého procesu si dokonce nákup mohou i rozmyslet. Navíc jsou všechny tyto způsoby časově náročné jak pro vaše zákazníky, tak pro vás.

 

Jak tedy zvýšit  prodej  dárkových poukazů?

Je třeba co nejlépe využít potenciál, který nabízí stále rostoucí počet uživatelů internetu a moderní svět elektronického obchodu. Internet je stále důležitější kanál propagace a prodeje.

Klíčem k úspěchu je online prodej dárkových poukazů. Možnost online nákupu přímo na vašich webových stránkách je jednoduchý způsob, jak podpořit prodej dárkových poukazů a rozšířit zdroje  příjmů.

Oproti prodeji dárkových poukazů přes telefon či email je online prodej velmi efektivní, snadná a méně nákladná alternativa. Navíc se při využití internetu zásadně sníží doba spravování prodeje voucherů, což oceníte nejen vy ale i zákazníci.

 

Čím jednoduší nákup je, tím více prodáte.

V dnešní uspěchané době je komfort rychlého a snadného nákupu velmi velkou výhodou. Tím, že budete nabízet online nákup, ušetříte čas svým zákazníkům a umožníte jim jednodušší cestu k nákupu.

Ve chvíli, kdy si zákazník prohlíží vaše webové stránky, může ihned provést nákup. Vybere si, koupí a po té dokonce může voucher vytisknout nebo ho přímo obdarované osobě poslat elektronickou poštou.

 

Rezervace vs. online nákup v hotelu

Hotely často nabízejí metodu rezervace, při které musí zákazník předem určit datum pobytu. Rezervovat si pobyt je možné přes telefon či email, některé hotely již nabízejí i online rezervaci. V případě tohoto způsobu je hotel závislý na dostupnosti a kapacitě daného termínu. Přichází tak o zákazníky, kteří chtějí pobytem v hotelovém zařízení obdarovat přátele, rodinu či kolegu. Ti nemohou tušit, kdy bude moci obdarovaná osoba využít služeb hotelu. Stejně tomu je tak i třeba v restauracích či wellness.

 

Online nákup dárkových poukazů zvyšuje poměr nakupujících a rozšiřuje skupinu vašich zákazníků. Nabídka online nákupu vás také odliší od konkurence, která stále využívá pouze rezervace.

Online prodejem získáte schopnost prodávat dárkové poukazy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce

Kategorie

Newsletter

Můžete nás sledovat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Working...