Připravte se, jaro je tu!

20. 3. 2017

Jaro je tady! Dnes je jarní rovnodennost a je načase probudit vaše zákazníky ze zimního spánku. Zaujměte je speciální akcí, žhavými slevami nebo jarní soutěží.

Přinášíme svěží jarní marketingové tipy:

JARNÍ NABÍDKA - Povzbuďte zákazníky, aby jaro oslavili s vámi. Vytvořte speciální jarní nabídku dárkových poukazů a dejte ji jarní nádech. Propagujte ji na sociálních sítích, v emailech nebo ve vašem podniku.

JARNÍ VZHLED - Vašim propagačním materiálům vdechněte svěžest veselými jarními barvami.

JARNÍ ÚKLID - Udělejte si pořádek ve své nabídce dárkových poukazů. Projděte, zda zde nejsou zastaralé informace či nabídka.

V rámci jarního úklidu můžete nabídnout také slevy. Řekněte zákazníkům, že je třeba udělat “místo” nové nabídce.

APRÍL - Nezapomeňte na apríla a vytvořte vtípek, který pobaví nejen vás ale i vaše zákazníky. Sdílejte na sociálních sítích a získáte spoustu přízně.

VELIKONOCE - Velikonoční nadílka nemusí být pouze o barevných vajíčkách. Připravte zajímavé velikonoční poukazy a motivujte své zákazníky, aby k letošní pomlázce věnovali něco originálnějšího.

VYTVOŘTE SOUTĚŽ - Soutěže na sociálních sítích jsou velmi populární a pomohou vám navázat kontakt se zákazníky, zviditelnit značku a zvětšit seznam kontaktů pro emailing. Můžete například vytvořit fotografickou soutěž o originální velikonoční nabídku.

Popřejte zákazníkům krásné velikonoční svátky. Díky osobnímu přístupu se budou zákazníci cítit vyjimečně a vy podpoříte jejich dlouhodobou loajalitu. Pošlete jim velikonoční pohlednici třeba emailem nebo své důležité zákazníky odměňte malým dárkem či slevou na další nákup.

 

Jaro 2017

Kategorie

Newsletter

Můžete nás sledovat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Working...