Dárkové poukazy - výhody pro vás  i vaše zákazníky

19. 10. 2016

Věříme, že se můžete odlišit od konkurence tím, že budete nabízet jedinečné zážitky prostřednictvím dárkových poukazů. Dárkové poukazy přináší velké výhody jak pro vás na straně prodejce tak pro zákazníky.

 

Výhody pro vás

  • Větší zákaznické portfolio. Dárkové poukazy zvětšují okruh potenciálních zákazníků, jelikož rozšiřují portfolio doplňkových služeb a představují další prodejní kanál.

  • Zvýšení povědomí. Pokud někdo věnuje dárkový poukaz, přirozeně rozšiřuje okruh potenciálních zákazníků. Navíc, pokud je obdarovaný spokojen, je tu velká možnost, že se k vám vrátí, čímž se zvyšuje také loajalita zákazníků. Dárkové poukazy jsou nástrojem k budování důvěryhodnosti a dobré pověsti, jelikož je kupují spokojení zákazníci.

  • Zvýšení příjmů. Díky rozšíření portofolia služeb získáte nový zdroj příjmů. Především v období Vánoc se poptávka po dárkových poukazech zvyšuje mnohonásobně.

  • Jejich prodej je velmi jednoduchý. Eshopový systém Grandion vám pomůže s veškerým prodejem a administrací. Dokonce dárkové poukazy doručíme vašim zákazníkům za Vás.

  • Dárkové certifikáty mají datum platnosti. Přináší další výhodu v podobě vyššího či 100% zisku z dárkového poukazu v případě, že není dárkový poukaz využit či není využit v plné výši. Zákazníci také často utratí při návštěvě více, než je hodnota poukazu.

Dárkové poukazy umožňují zviditelnit jedinečný charakter služeb a odlišit se od konkurence.


Výhody pro zákazníky:

  • Flexibilita. Zákazník není vázán na konkrétní termín. Dárkové poukazy mu dovolují využít vašich služeb kdykoliv během doby platnosti poukazu. Kromě toho hodnotové poukazy umožňují vybrat si z celé řady služeb a zážitků. Nestane se tak, že by se dárek obdarovanému nelíbil.

  • Rychlost. Zákazníci se mohou v momentě rozhodnout a dárkový poukaz koupit. Díky online nákupu mohou dárkové poukazy nakupovat kdekoliv a kdykoliv, 24/7.

  • Personalizace. Na dárkový poukaz lze napsat věnování pro obdarovanou osobu, čímž se poukaz stává velmi osobním.

  • Snadnost doručení. Zákazník si zvolí způsob doručení dárkového poukazu. Jednou z možností je doručení prostřednictvím e-mailu, kdy je obratem doručen elektronický dárkový poukaz. Je to skvělá volba při nákupu dárků na poslední chvíli. Další možností je doručení klasickou poštou v obálce či krásném dárkovém balení.

Dárkové poukazy poskytují jedinečný marketingový nástroj na propagaci podnikání, zvyšují povědomí a klientskou základnu, poskytují doplňkové služby pro stávající spokojené klienty a mimoto zvyšují příjmy.

 

S eshopovým systémem Grandion je prodej dárkových poukazů velmi jednoduchý. Dárkové poukazy můžete nabídnout buď v peněžní hodnotě nebo jako konkrétní balíček. Platba může být provedena kartou online nebo převodem z účtu.

Více informací v článku: O Grandionu dopodrobna!

Kategorie

Newsletter

Můžete nás sledovat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace

Working...